سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غیرتمند هرگز زنا نکند . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 93 آذر 12 , ساعت 10:52 عصر

بنام خدا و بری خدا

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان آقای ظریف در همایش دیپلماسی هسته ای در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: « من ادعا می‌کنم که به دنبال این مذاکرات جمهوری اسلامی ایران امن‌تر شده است،  ... فضای امنیتی علیه ایران از هم پاشیده و ... در یک کلام، امروز ایران امن‌تر، پرنفوذ‌تر و آسیب‌ناپذیرتر از گذشته است و به امید خدا این روند با مقاومت مردم ایران و ایستادگی آنها و همچنین با منطق و تعامل و گفتگو و رسیدن به فهم مشترک به شکل تصاعدی افزایش خواهد یافت.»

ظزیف

باید اعتراف کنیم که ایران نسبت به گذشته امن تر، قدرتمندتر و با نفوذتر گردیده است و به یقین این حرف آقای ظریف را می پذیریم و به آن گردن می نهیم، ولیکن این قدرتمندی و امنیت، حاصل تلاش و جهاد دلاور مردانی همچون حاج قاسم سلیمانی فرمانده با تدبیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در جبهه های جنگ عراق، سوریه و لبنان در برابر تروریستهای دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی، یعنی داعش و جریانهای تکفیری ایستاده اند می باشد و ربطی به زبان دیپلماسی آقای ظریف و تیم همراه ایشان ندارد، زیرا دستاوردی در مذاکرات نداشته اند که بخواهند از آن دفاع نمایند! و اگر دستاوردی داشتند، قطعاً در سوم آذر جشن و پایکوبی به راه می انداختند و توهم پیروزی خود را چون پتکی به سر نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب می کوبیدند و رئیس جمهور هم وعده خجل شدن منتقدین توافقنامه هسته ای را به آینده موکول نمی کرد!

به یقین می شود گفت، که آقای ظریف و دولت اعتدال بدون حضور قدرتمند سردار سلیمانی در صحنه های نظامی و دیپلماتیک، توان نشتن پای میز مذاکره با آمریکا را نداشتند و جان کری و سایر دول غربی در پای میز مذاکره با آقای ظریف حاضر نمی شدند.

روشن

قدرتمندی و امنیت ایران را در گره زدن به میز مذاکرات، بدون توجه به دستاوردهای شهیدان هسته ای، علی محمدی، رضایی نژاد، شهریاری و احمدی روشن که توانستند ما را به غنی سازی 20 درصد و سایر تجهیزات هسته ای برسانند، بی حرمتی و بی ادبی می دانیم. و امروز اگر آقای ظریف و دولت اعتدال، با حاصل تلاش شهیدان هسته ای با دشمنان این کشور معامله نمود و توانست رضایت آمریکا و رژیم صهیونیستی را جلب نماید، نباید دچار توهم شود و امنیت و قدرتمندی ایران را، حاصل لبخندهای ناموزون و دشمن شادکن خود بداند!!!!!

ما ظریف را واقعاً ظریف می دانیم و بخشی از مطالب سخنرانی ایشان در آخرین دور مذاکرات وین، با کپی برداری از مصاحبه آقای جان کری وزیر خارجه آمریکا بوده است، که در آ« مصاحبه گفت:" با توقف غنی سازی ایران امنیت اسرائیل بیشتر شده است" و لذا این جملات آقای ظریف، حاصل نبوغ ایشان نیست بلکه حاصل تقلبی است که از روی نوشته جان کری برداشته است!!!!!    

اما ظریف در پایان سخنانش بر خلاف ترس و وحشتی که سال گذشته از قدرت آمریکا داشت، این بار پس از تور نظامی و بازدیدی که از مراکز نظامی کشورمان انجام داد، با دل و جرأت بیشتری نسبت به گذشته در خصوص قدرت آمریکا اظهار نظر نمود و گفت:« آمریکا قدر قدرت نیست. هیچ کس، هیچ کشوری در دنیا قدر قدرت نیست یک قدر قدرت لایزال وجود دارد که آن هم خدا است.»

 موفق باشید آقای ظریف! و حرمت نگه دارید!

 

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ